Skip to main content
 x 
Kosár - 0 Ft

Kosár

A kosara még üres

 x 
Kosár - 0 Ft

Kosár

A kosara még üres

  • Szállítási és fizetési lehetőségek

    Szállítás futárszolgálattal

    A termékek házhozszállítását a GLS futárszolgálattal biztosítjuk. A kiszállítás díja a kosárban lévő termékek súlyától függően változik, amely díj a megrendelőt terheli. Ha a kosár értéke ( azaz a megrendelése) meghaladja a bruttó 200.000 Ft-ot, akkor ebben az esetben a kiszállítás az Ön számára ingyenes! Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a várható szállítási idő, a megrendelés leadásától számított 2-4 munkanap. Egyes termékek esetén a kiszállítási idő eltérhet az itt megadottól, ez esetben e-mailben értesítést küldünk. Megrendelése visszaigazolásakor tájékoztatjuk a várható szállítási időről. Amennyiben a megrendelt termékek közül némely átmenetileg nem érhető el a raktárunkon, vagy beérkezésük késik, akkor erről e-mailben tájékoztatjuk Önt. A kiszállítás aktuális állapotáról bármikor érdeklődhet központi elérhetőségünk bármelyikén (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., 23/886-944). Logisztikai partnerünk hibájából eredő késések miatt nem tudunk felelősséget vállalni.

    Kérjük, hogy a szállítási cím megadásánál ügyeljen arra, hogy a futár 8:00 és 17:00 óra között várható, tehát a megadott címen legyen olyan személy, aki át tudja venni a küldeményt! A futárral előzetes telefonos egyeztetésre nincs mód. Esetleges újbóli kiszállítás miatt felmerülő többletköltség a megrendelőt terheli.
    Szállítási cím megadásánál kérjük, a valóságnak megfelelően az összes adatot legyen szíves megadni, és ügyeljen arra, hogy az Ön (vagy a csomagátvevő neve) olvashatóan szerepeljen az ajtón/kapun. Postafiókra illetve Postahivatalba sajnos nem áll módunkban kiszállítást vállalni.
    A GLS ügyfélszolgálat elérhetősége hétköznapokon:
    +36 1 802 0265, Nyitva tartás-Elérhetőség: H-P 07.00-20.00

    Személyes átvétel

    A megrendelt termékeket személyesen is átveheti telephelyünkön.
    Cím: Panadditív Kft. 2040 Budaörs, Gyár u.2./127-es épület.
    Telephelyünk a Bitep Ipari Parkon belül található, az Ipari Parkban a Gutenberg utcában a 127-es épület a raktárunk.
    Személyes átvétel esetén e-mailben térképet küldünk az Ipari Parkról a könnyebb tájékozódás érdekében.
    A termékek átvételére nyitva tartási időben van lehetőség. Nyitva tartás: H-P: 7:00 – 16:00

    A megrendelt termék(ek) kifizetése telephelyünkön csak készpénzzel lehetséges. Bankkártyás fizetésre nincs mód.

  • Fizetési lehetőségek

    Webshopunkban három fizetési mód közül választhat. 1. Előre utalás, melynek előnye, hogy díjmentes 2. Utánvét, futárnál a termék átvételekor szükséges kifizetni a futárnak a vételárat 3. személyes átvétel esetén, készpénz.

    1. Előre utalás

    Megrendelése beérkezésekor elkészítjük a számlát, amelyet emailben továbbítunk Önnek. Erre hivatkozva kérjük az alábbi bankszámlaszámra utalja át a megfelelő összeget. Átutaláskor kérjük a közlemény rovatba a számlaszámot legyen szíves feltüntetni.

    Banki adataink:
    Számlatulajdonos: Panadditív Kft.
    Pénzintézet: Citibank
    Számlaszám: 10800007-90000000-14198008

    A számlát a csomaggal együtt küldjük el Önnek.
    Fenntartjuk magunknak az előre fizetés jogát, amennyiben a számlaösszeg egy bizonyos összeget meghalad. Erről minden esetben tájékoztatjuk Önt. Az összeg számlánkra történő beérkezésétől számítva azonnal intézkedünk a termék kiszállításáról.

    2. Utánvét

    Lehetőséget biztosítunk a megrendelt tételek átvételekor történő fizetésre. A fizetés a futárnál történik. Ennél a fizetési módnál külön kezelési díjat számítunk fel, amelynek díja 400 Ft+áfa, azaz 508 Ft. A fizetési módnál ez külön feltüntetésre kerül, az utánvét díja a végösszeghez hozzáadódik.

    3. Személyes átvétel esetén, készpénz

    Központi telephelyünkön készpénzzel is fizethet, illetve ezt követően itt át is veheti az árut. Kártyaleolvasóval azonban nem rendelkezünk, ezért személyes átvétel esetén csak készpénzben történhet a számla kiegyenlítése.

    Telephelyünk:
    Panadditív Kft.
    2040 Budaörs,
    Gyár u. 2. 127-es épület
    (Bitep Ipari Park területén a Gutenberg utcában, a 127-es épület)
    Nyitva tartás: H-P: 7:00 – 16:00

  • Hogyan vásároljak?

    Saját fiók

    A takarmanyadalekok.hu webshopban vendégként, azaz előzetes regisztráció nélkül is, illetve regisztrált vásárlóként is tud vásárolni. Saját fiók létrehozását azért javasoljuk, mert a megrendelés folyamatát a későbbi vásárlások folyamán lényegesen megkönnyíti. Bejelentkezés után rendelése automatikusan kiegészül személyes adataival. Személyes adatait bármikor törölheti, a saját fiók elkészítése ingyenes és nem kötelezi Önt vásárlásra, tehát a saját fiók készítése nem kötelező, nem feltétele a takarmányadalékok.hu-n történő vásárlásnak. Azonban ha szeretne időben értesülni az akcióinkról, kedvezményes vásárlási lehetőségekről, akkor mindenképpen javasoljuk a saját fiók elkészítését.

    Saját fiók készítése

    Saját fiók készítése kötelezettség mentes, és ingyenes. Már a megrendelés előtt is bármikor elkészíthető. Válassza a főoldalon a Panadditív Kft. logoja felett levő „Regisztráció” gombot.
    Itt adja meg az adatait, a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. A későbbi bejelentkezéshez adja meg e-mail címét és egy olyan könnyen megjegyezhető jelszót, amely minimum 8 karakterből áll. Kérjük, olyan e-mail címet használjon a regisztrációkor, amelyet a rendelést követő kommunikációra is használni fog.
    Saját fiókjában megadhatja a szállítási és számlázási címet, akár többet is. Az egyes címeket elnevezheti pl „otthon”, „munkahely”, amelyeket így egyszerűbben ki tud választani a vásárlási folyamatnál.

    Hogyan rendeljek?

    Termékek keresése

    Termékeket kereshet a „Termékek” menüpont alatt, ahol a termékeket kategorizálva, cikkcsoportonként találhatja meg. Továbbá a főoldalon az adott ágazat (baromfi, sertés, szarvasmarha, hal, kisállat (pet), nyúl) ikonjára kattintva azok a termékek jelennek meg, amelyek az adott állatfaj esetében használhatóak. Emellett, hogy segítsük a termékek közötti keresést a „Megoldást keres?” menüpontban az állattartás során felmerülő problémák szerinti csoportosításban kínálunk különböző termékeket. A termék nevére vagy az adott képre történő kattintással juthat el a termék részletes leírásához és képeihez.
    A kereső funkció használatával célzottan is kikeresheti a kívánt terméket: gépelje be a termék nevét vagy egy kulcsszót, majd kattintson a "Keresés" szóra! A találati oldal az összes terméket kilistázza Önnek, amelyek a keresési feltételnek megfelelnek.

    A termékek rendelkezésre állása

    A készletet igyekszünk vevőink igényei szerint alakítani. Néha azonban előfordul, hogy egy-egy termék elfogy, és nem tudjuk a megrendelést kielégíteni. Termékeinket csak a készlet erejéig tudjuk biztosítani. Ezt igyekszünk folyamatosan jelezni minden termék adatlapján, illetve a rendelés visszaigazolásakor. Amennyiben egyik termék nem elérhető, a megrendelés visszaigazolásakor tájékoztatjuk a vevőt a várható beérkezésről, illetve kiszállításról.

    Termék kosárba helyezése és megrendelés

    Válassza ki a darabszámot, majd kattintson a "kosárba tesz" szóra!
    Ha jobbra fent a "Kosár" ikonra kattint, megjelenik a kosár tartalma.

    1. A kosár megjelenítése: megrendelés leadása, a kosárban lévő termékek megtekintése, módosítása vagy törlése

    A kiválasztott termékeket a 2. menüpontban „A kosárban levő termékek-nél” átnézheti és módosíthat is rajtuk. A termék nevére kattintva a termék-adatlaphoz ugrik vissza. Amennyiben szükséges, módosítsa az adatokat, például növelheti/csökkentheti a mennyiséget. Ha terméket szeretne törölni a kosárból, használja a "Termék törlése" gombot (kis x a Mennyiség/frissítés/törlés mezőben)! Ha valamennyi kiválasztott termék a kívánt formában a kosarában van, a megrendelési folyamat folytatásához gördítsen tovább.

    3.  Cím megadása

    Ha már rendelkezik saját fiókkal, akkor csupán az e-mail címe és jelszava megadására van szükség. A "Bejelentkezés" gombra történő kattintás után közvetlenül a "Kosár megjelenítése" oldalra jut. A "Saját fiók"-kal kapcsolatos információkat a "Saját fiók" menüpont alatt találja. Kérjük, adja meg adatait a lehető legrészletesebben! A csillaggal jelölt mezők kitöltése szükséges!
    Amennyiben nincs saját fiókja, kérjük töltse ki figyelmesen a szükséges adatokat! Az adatok kitöltése után egyszerűen létrehozhatja saját fiókját is, amennyiben kipipálja az erre vonatkozó check-boxot.
    A cím megadásakor válassza ki a megfelelő szállítási címet, ügyelve arra, hogy 8:00 és 17:00 között legyen olyan személy az adott címen, aki a megrendelést át tudja venni.
    Válassza ki a számlázási címet.
    Megjegyzések rovatban kérjük tüntesse fel azon információkat, amely a futárt segítheti a könnyebb tájékozódásban. Pl munkahely esetén, Önt melyik osztályon, melyik épületben találja meg.

    4. „szállítás módja” Válassza ki az Ön számára megfelelő szállítási módot.

    5. „fizetés módja” Válassza ki az Ön számára megfelelő fizetési módot.

    6. „Összesen” Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt itt adhatja meg. Majd ezek után alul a teljes fizetendő végösszeg látható.

    Kérjük kattintson a „Mentés” gombra.
    Rendelés leadása előtt ne felejtse el kipipálni az Általános Szerződési Feltételek check-box – ot. Az ÁSZF ezen a linken is elérhető.
    Megrendelését az „Indulás a pénztárhoz most” gombra kattintva véglegesítheti. Amennyiben valamelyik adata hiányzik, akkor a következő felületen ezt pótolnia kell, csak ezek után kerül véglegesítésre a rendelése. Összesítést követően a „Megrendelés megerősítése” gombra kattintva zárul le a vásárlási folyamat. A visszaigazoló felületen a megrendelése számát is megtalálja illetve a „rendelés megtekintése” gombra kattintva a rendelése összes adatát áttekintheti, illetve kinyomtathatja.

  • Áruvisszaküldés és reklamáció

    Elállás

    Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ez alól kivételt képeznek a takarmányadalékok, azaz ilyen termékek esetén a Vásárlót nem illeti meg az elállási jog. (További információ az ÁSZF 7.-es pontjában olvasható). Elállási jog érvényesíthető a MixRite gyógyszeradagolónkra és a Gastroherb pumpára.

    Áruvisszaküldés

    Amennyiben nem a megrendelt áru érkezett Önhöz kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal! Telefon: 23 / 886 940 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    Megbontott árut nem áll módunkban visszacserélni, visszavenni, (további információ az ÁSZF-ben található)

    Mix-rite gyógyszeradagoló esetén:
    A megfelelő alkatrész meghibásodása vagy hiánya esetén, mely nem az Ön hibájából következett be, Önnek lehetősége van a megfelelő árucikk jótállási idején belül a szükséges alkatrészt költségmentesen megrendelni. A szállítási költséget ez esetben természetesen mi viseljük.
    A vásárló saját hibájából történt meghibásodás, jótállási időn kívüli anyag utánrendelés és rendelés esetén az alkatrészek, tartozékanyagok költségkötelesek. A szállítási költség a megrendelt áru súlya és mérete szerint kerül felszámításra.
    Kérjük, hogy amennyiben a Panadditív Kft. webshopjában (www.takarmanyadalekok.hu) vásárolt termékhez alkatrészre, tartozékra ill. anyagra lenne szüksége, forduljon telefonon vagy e-mailen ügyfélszolgálatunkhoz (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.).
    Példa alkatrészekre és tartozékra:
    Mix-Rite tömítőgyűrű, rugó, GastroHerb kézi pumpa

    A Panadditív Kft. nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, rossz összeszerelésből, a használati útmutatóban leírtak be nem tartásából, a túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek. A fent említett esetek miatt bekövetkezett károkért Panadditív Kft. nem tartozik felelősséggel, kártérítési igény benyújtására Vásárló nem jogosult.

    Panaszkezelés, reklamáció

    Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a központi telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

    Felmerülő panaszával kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz: 23 / 886 944 A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Amennyiben Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, s annak egy másolati példányát eljuttatjuk Önhöz is. Az írásbeli panaszt ügyfélszolgálatunk 30 napon belül írásban megválaszolja.

    Írásbeli panasz benyújtásában az alábbi linkre kattintva letöltheti a "Panaszfelvételi Jegyzőkönyv" mintát, amellyel segíteni kívánunk a gördülékenyebb ügyintézésében.

    Adatai nálunk biztonságban vannak
    A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: Adatkezelés és adatvédelem
    Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-89350/2015.

    A Takarmányadalékok.hu név és a weboldalon található összes tartalom a Panadditív Kft. tulajdonát képezi.

  • Hasznos tanácsok szakértőnktől!

    Hírlevél csak arról, ami fontos. Több,  mint 20 éve dolgozunk a takarmányos piacon, ez alatt az idő alatt számos kísérletet folytattunk, tapasztalatokat gyűjtöttünk, termékekről, technológiáról, módszerekről, amelyet szívesen osztunk meg Önnel! Tapasztalt állatorvos és agármérnök munkatársaink válogatják beszállító partnereinktől érkező híreket és állítják össze a Panadditív Kft. hírlevelét. Olvassa el Ön is: Feliratkozom a hírlevélre!